Vývojářské studio Hangar 13 bylo založené 04.12.2014, sídlí pouhých 24 mil severně od San Franciscave městě Novato v Kalifornii a spadá pod firmu 2K. Řídí ho mnoha ocenění ověnčený Haden Blackman, veterán z LucasArts, kde pracoval na sérii Star Wars. Studio se soustředí na vytváření AAA her pro konzole a PC a skládá se z veteránů, kteří přišli z nejrůznějších studií 2K Marin, Activision, Ubisoft a pochopitelně také 2K Czech.
Hangar 13 si, alespoň podle informací z oficiální stránky, zakládá na příběhu. Ostatně jejich hlavní motto je toho jasným důkazem – „Příběh každého hráče je jedinečný“.
Kalifornské studio zaměstnává více než sto lidí z nichž nemalou část tvoří i čeští vývojáři převelení právě z 2K Czech, pojďme si je nyní společně trochu blíže představit:
- Michal Lopašovský – Senior Technical Artist (do 2K Czech nastoupil v roce 2008 na pozici Graphic artist)
- Jan Kratochvíl – Lead Programmer (do 2K Czech nastoupil v roce 2005, kde osm let zastával stejnou funkci jako nyní)
- Michal Janáček – Lead Gameplay Programmer (do 2K Czech nastoupil v roce 2006, zde sastával funkci Technology Director a později AI Lead)
- Ondřej Vévoda – Lead Gameplay Scripter (do 2K Czech nastoupil v srpnu 2008, pracoval zde na pozici Senior Scripter)
- Tomáš Mádr – Lead Character Artist (v 2K Czech od roku 2009, kde zastával pozici Character/Tech Artist)
- Adam Różycki – Senior Designer (v 2K Czech od roku 2011, pracoval zde na pozici Designer)
- Tomáš Jelínek – Tech Lead Programmer (do 2K Czech respektive Illusion Softworks nastoupil již v roce 2002, pracoval zde pět let na pozici Senior/Lead Developer, poté ze studia odešel a vrátil se opět v roce 2010 na stejnou pozici, kterou zastává i nyní v Hangar 13)
- Roman Truhlář – System Programmer (v 2K Czech od roku 2010 na pozici Programmer)
- Jiří Holba – Programmer (v 2K Czech od roku 2008 na stejné pozici jako nyní)
- Ondřej Miller – Senior Programmer (v 2K Czech pracoval od roku 2013 na pozici Programmer)
- Lenka Snajdrhonsová – Gameplay engineer (v 2K Czech od roku 2010 na stenjné pozici jako nyní)
- Petr Záveský – Lead Environment Artist (v 2K Czech od roku 2007, pracoval na pozici Lead Graphic Artist)
- Jiří Bičík – Senior Technical Artist (v 2K Czech od roku 2006, kde pracoval osm let na pozici Technical Artist)
A mnoho dalších… Jak sami vidíte, na Mafii 3 se podílí poměrně velký počet českých vývojářů a to i na dosti významných pozicích. Věřme tedy, že se to promítne i na konečném výsledku.
Zdroj: LinkedIn, Hangar13games.com, vlastní