Ihned po vydání dema se vyrojilo bezpočet článků, zabývající se grafickými rozdíly mezi jednotlivými platformami. Na první pohled bylo jasné, že PS3 verze z tohoto souboje vychází nejhůře, jelikož neobsahuje 3D trávu, větší kaluže krve a další grafické vychytávky. Lidé, podle vlastních slov skvěle informováni, začali oficiální fórum zahlcovat „zaručenými“ informacemi o tom, že demo hry na systému od Sony je založeno na jejím starším buildu – grafické neduhy tedy měly být odstraněny. Díky kolegům z Mafia-Daily.net se ovšem ukázalo, že tomu tak není. Podle oficiálního vyjádření komunitní manažerky Elizabeth Tobey vývojáři museli přistoupit k odstranění některých grafických aspektů, včetně trávy i ve finálním buildu proto, aby bylo docíleno uspokojivého frameratu. Oznámení, i když ne moc pozitivní, by se dalo překousnout, kdyby se v minulosti Jack Scalici nenechal slyšet, že mezi platformami ve výsledku žádné grafické rozdíly nejsou. Že by další „ověřené“ tvrzení, podobně jako to, že ve hře nikdy nebyly zbraně na blízko, Jacku?
Zdroj: Mafia-Daily.net, Examiner.com