Dnes se na stancích konečně objevilo 195. číslo herního magazínu SCORE (informovali jsme vás o něm před několika týdny), obsahující šest stran dojmů z hraní mise „Wild Ones“ (známá z posledních gameplay videí), kterou si mohl redaktor SCORE vyzkoušet na vlastní kůži. Zmíněný článek je navíc doplněn vcelku zajímavým křížovým výslechem producenta Jarka Koláře, komunitního manažera Martina Zavřela a zástupce vydavatele Chalida Himmata. Pokud mám být upřímný, zoom neobsahuje prakticky nic nového, co by fanoušek sledující pravidelně náš web nevěděl, jedná se však o velmi pěkné shrnutí a tak určitě stojí za přečtení. Pokusil jsem se pro vás sepsat v několika bodech to nejzajímavější:
- Při návratu Vita domů válka ještě zuří a on se do ní má zase brzy vrátit. Joe ho ale přesvědčí o opaku.
- Hra se dle Jarka Koláře nachází v dobré fázi :). Ladí se obtížnost, detaily, dělá se lokalizace.
- Vedlejší mise rozvíjejí děj, postavy a na rozdíl od hlavních misí je nebudete muset dohrát. Jsou však součástí hlavního příběhu.
- Za jejich splnění získáte peníze a pochopitelně také achivementy.
- Ve výjimečných případech bude moci někdo z vaší party při přestřelkách zemřít.
- Pokud ukradnete policejní auto, jste automaticky hledaní.
- Zdraví doplní stejně účinně hamburger, tak i pivo, nebo třeba whisky.
- Krytí je ve hře velmi důležitý prvek, pokud ho nebudete využívat, zemřete po pár ranách.
- Ze začátku se sotva dostanete k pistoli, později se vám do ruky dostanou zajímavější kousky (brokovnice, thompsony, karabiny atd.).
Zdroj: SCORE, vlastní