Zítra v Německu vychází nabouchaný magazín PC Games (informovali jsme vás o něm před pár dny), který přinese desetistránkové preview o Mafii 2. Velké množství informací se však objevilo již dnes na webu našich kolegů – Mafia-daily.net. S potem ve tváři jsem je pro vás přeložil (s němčinou si příliš nerozumím), snad se mi to alespoň částečně povedlo (případné chyby a nedostatky hlaste v komentářích):
- Příběh není vyprávěn retrospektivně (jako v prvním díle Mafie, pozn. redakce), ale chronologicky.
- Z více konců hry definitivně sešlo. 2K Czech byla z jednoho tak nadšená, že se rozhodla pouze pro něj.
- Lidé na ulicích se chovají odlišně. Některým je jedno, co děláte, jiní chtějí žít bez potíží. Někteří kolemjdoucí ale volají policii, nebo křičí o pomoc, pokud např. vyloupíte obchod se zbraněmi.
- Policie reaguje v závislosti na závažnosti spáchaného trestného činu. Někdy jsou policajti stále příliš puntičkářští, a to navzdory skutečnosti, že byla jejich ostražitost v demu snížena.
- Pro maximálně čtyři přenosné zbraně si může hráč sám navolit užší výběr.
- Systém krytí reaguje na vaše partnery, což je komfortní a prosté.
- Každá zbraň se chová jinak a realisticky, pokud jde o přesnost a zpětný ráz.
- Myš a klávesnice při ovládání na PC působí neskutečně intuitivně.
- Umělá inteligence působila během dema, až na pár menších výpadků, dobře.
- Existují tři stupně obtížnosti:
- Lehká: hráč má k dispozici pomoc při zaměřování, křížek zčervená, pokud máte nepřítele na mušce. Kromě toho se zdraví obnovuje během několika sekund.
- Střední: pomoc při zaměřování funguje omezeně a zdraví se doplňuje pouze částečně.
- Vysoká: žádná pomoc při zaměřování a opět jen částečná regenerace zdraví.
- V závislosti na situaci hrají v rádiu různé skladby, např. rychlejší písně během pronásledování.
- Ve hře je mnoho narážek na Hollywood (Hotel Corleone, Scorsese Import/Export).
- PC verze nabízí vyšší rozlišení textur a vypadá o mnoho lépe než verze konzolové.
Zdroj: Mafia-daily.net