Komunitní manažerka Elizabeth Tobey položila nám velice známým postavám z Mafia scény – Denbymu Graceovi a Martinu Zavřelovi, pár otázek, na které tázaní poslušně odpovídají. Dozvíme se tak opět něco více o příběhu Mafie 2, o misích, o destrukci aut a dalších věcech. Čtěte překlad rozhovoru z oficiálního webu.
Elizabeth Tobey: Kolik je ve hře postranních misí, jak dlouho jejich splnění zabere? Jakým způsobem jsou propojeny s hlavní příběhovou linií?
Denby & Martin: Počet postranních misí ještě není konečný. Stále pracujeme na tom, abychom jich do hry co možná nejvíce. Máme spoustu skvělých nápadů – dost na to, abychom stvořili několik her. Co se týče souvislosti s hlavním příběhem, jsou do něj plně zapojeny. Postranní mise se odehrávají v ten moment, kdy je to přirozené. Snažili jsme se o to, aby do linky zapadaly co nejvíce a tvořily tak co možná nejvíce uvěřitelný celek. Pro více informací o této problematice počkejte na letošní GamesCom.
Elizabeth Tobey: Proč jste se rozhodli mít ve hře zrovna tři rodiny? Proč ne třeba dvě nebo čtyři?
Denby & Martin: Anebo třeba deset rodin! Nemyslím si, že pro to existuje nějaký specifický důvod. Když Daniel Vávra napsal scénář, obsahoval právě tři rodiny. Tak to funguje nejlépe.
Elizabeth Tobey: Je sníh dynamický? Taje? Jakým způsobem odpadává z aut?
Denby & Martin: Sníh je i není dynamický. Počasí ani roční období se nemění v reálném čase, takže hráč neuvidí sníh, který začíná tát, když se bude projíždět po Empire Bay. V některých misích může být sníh více či méně roztátý, právě takto jsme to chtěli. Ohledně padání sněhu z aut – ano, už jste měli možnost vidět, že sníh z objektů (z aut speciálně), odpadává tak, jak zmiňuješ.
Elizabeth Tobey: Co se stane, když auto narazí do nějakého objektu/jiného auta?
Denby & Martin: Havaruje a samozřejmě se poškodí. Auta jsou plně zničitelná, se spoustou samostatných částí, které mohou být rozbity či poničeny – každé okno, pneumatika, kapota, zavazadlový prostor. Je fakt super, kolik toho můžete z auta vymlátit. Stejně jako dopravní prostředky, herní svět obsahuje taktéž mnoho objektů, které mohou být zničeny – poštovní schránky, hydranty…
Elizabeth Tobey: Bude ve hře automatické zaměřování?
Denby & Martin: Ano, ve hře je zabudovaná podpora při míření. Tato možnost bude ovšem volitelná a její vliv na celkový herní průběh bude omezováním v souvislosti s tím, jakou obtížnost si zvolíte.
Elizabeth Tobey: Bude obsažen i zpětný ráz zbraní?
Denby & Martin: Rozhodně. Toto je jedna z oblastí, na které je každým dnem stále pracováno, ale myslím, že jste z gameplay videa mohli vidět, že Tommygun se pěkně blbě ovládá, právě kvůli zpětnému rázu. Jak říkám – stále na tom pracujeme.
Elizabeth Tobey: Budeme mít možnost přepnout si v autě do řidičova pohledu?
Denby & Martin: Ještě o tom není rozhodnuto. Máme obsaženu hrstku kamer (včetně toho od řidiče) a pořád si s nimi hrajeme a vylepšujeme je, abychom se ve finále mohli rozhodnout, který z nich má pro hráče přínos a který nikoliv.
Elizabeth Tobey: Můžete následkem dopravní nehody zemřít?
Denby & Martin: Dopravní nehody mají vliv na Vaše zdraví, takže ano, můžete při nich zemřít.
Elizabeth Tobey: Co se stane, když se rozhodnete misi z traileru Buzzsaw splnit jiným způsobem?
Denby & Martin: K mnoha situacím můžete ve hře přistupovat různým způsobem – použitím peněz nebo nelegálními nástroji, tiše nožem do zad nebo hlasitě samopalem. V několika momentech Vás ovšem příběh a jeho vývoj ponoří jen do jedné situace, které nebudete schopni se vyhnout. Mise Buzzsaw je jednou z těch, kde máte zadané rozkazy od lidí, které jsou v mafiánské rodině nad Vámi, a Vy je musíte uposlechnout. Vždy to tedy vyústí do jedné velké přestřelky.
Zdroj: Oficiální web