Důležité změny ve vývoji HD texture modu

Modér Honza Babjár mě poprosil, abych na stránce zveřejnil informaci tykající se důležitých změn ve vývoji HD texture modu:

Tak, jako jeden z těch, kteří se podíleli na vývoji HD texture modu do Mafie 1 a jako jediný čech v týmu, musím oznámit, že práce na něm skončily. Teoreticky. Z modu je vyrobeno zhruba 60% (+spousta hrozných bugů + pár desítek nedokončených textur, které tam nejsou a leží u mě doma) a jelikož sám leader týmu, (FansH, rusko) konstatoval, že ruská komunita nestojí za nic, (ukázky jejich práce a chování vynechám), a míní se věnovat své přítelkyni, škole a zábavě, bez hlavního šéfa to jaksi ztroskotalo. Teď se mi ale s jeho povolením naskytla možnost přesunout mod, tam, kde by se mi líbil nejvíce, k nám do česka. Nejsem si ale jist, zkusím to vysvětlit: a) V této verzi modu jsou přiřazovány textury s vlastními jmény přiřazovány k samostatným modelům, což je podle mého názoru nedokončitelné. Šlo by tedy pouze o nahrazování originálních textur. b) vše, včetně domů bude vypadat (zhruba, jinak to udělat nejde) stejně, akorát bude ve větším rozlišení. c) Pokud se chceme někam dostat, potřebuji alespoň 6-8 lidí, kteří mají zkušenosti s Adobe Photoshopem, a 1-2 na Illustrator/Corel draw. Tito lidé potřebují také pochopení, trpělivost (to je obzvlášť důležité), určitý stupeň grafického citu, a nic za to nedostanou. I přes to, že zájem bude malý, každého vyzkouším na zvětšení původní textury, vyrobení nové větší podle staré (nejspíš fasády) a pár dalších věcí, takže kdyby měl někdo náhodou zájem, něco si o tom přečtěte. Pokud tyto lidi neseženu, mod nějak dopatlu sám na 61% bez bugů a skončím. Kdo by měl zájem spamujte můj mejl: honza.babjar.r@gmail.com.

Původní fórum + mod ke stažení zde.