Mafia.Czech-Games.net

Hangar 13

Hangar 13

Vývojářské studio Hangar 13 bylo založené 04.12.2014, sídlí pouhých 24 mil severně od San Franciscave městě Novato v Kalifornii a spadá pod firmu 2K. Řídí ho mnoha ocenění ověnčený Haden Blackman, veterán z LucasArts, kde pracoval na sérii Star Wars. Studio se soustředí na vytváření AAA her pro konzole a PC a skládá se z veteránů, kteří přišli z nejrůznějších studií 2K Marin, Activision, Ubisoft a pochopitelně také 2K Czech.

Hangar 13 si, alespoň podle informací z oficiální stránky, zakládá na příběhu. Ostatně jejich hlavní motto je toho jasným důkazem – „Příběh každého hráče je jedinečný“.

Kalifornské studio zaměstnává více než sto lidí z nichž nemalou část tvoří i čeští vývojáři převelení právě z 2K Czech, pojďme si je nyní společně trochu blíže představit:

  • Michal Lopašovský – Senior Technical Artist (do 2K Czech nastoupil v roce 2011 na pozici Level artist)
  • Jan Kratochvíl – Lead Programmer (do 2K Czech nastoupil v roce 2005, kde osm let zastával stejnou funkci jako nyní)
  • Michal Janáček – Lead Gameplay Programmer (do 2K Czech nastoupil v roce 2010, zde sastával funkci Technology Director a později AI Lead)
  • Ondřej Vévoda – Lead Gameplay Scripter (do 2K Czech nastoupil v srpnu 2008, pracoval zde na pozici Senior Scripter)
  • Tomáš Mádr – Lead Character Artist (v 2K Czech od roku 2009, kde zastával pozici Character/Tech Artist)
  • Adam Różycki – Senior Designer (v 2K Czech od roku 2011, pracoval zde na pozici Designer)
  • Tomáš Jelínek – Tech Lead Programmer (v 2K Czech od roku 2010 na stejné pozici jako nyní)
  • Roman Truhlář – System Programmer (v 2K Czech od roku 2010 na pozici Programmer)
  • Jiří Holba – Programmer (v 2K Czech od roku 2008 na stejné pozici jako nyní)
  • Ondřej Miller – Senior Programmer (v 2K Czech pracoval od roku 2013 na pozici Programmer)
  • Lenka Snajdrhonsová – Gameplay engineer (v 2K Czech od roku 2010 na stenjné pozici jako nyní)
  • Petr Záveský – Lead Environment Artist (v 2K Czech od roku 2007, pracoval na pozici Lead Graphic Artist)
  • Jiří Bičík – Senior Technical Artist (v 2K Czech od roku 2006, kde pracoval osm let na pozici Technical Artist)

A mnoho dalších… Jak sami vidíte, na Mafii 3 se podílí poměrně velký počet českých vývojářů a to i na dosti významných pozicích. Věřme tedy, že se to promítne i na konečném výsledku.

Komentáře jsou uzavřeny