Druhá část Mafia 2 preview na TG

Dnes se na Tiscali Games objevila druhá část Mafia 2 preview. Opět se jedná o velmi zajímavé čtení ve kterém se většina z vás dozví i něco nového. Ty nejzajímavější informace jsme pro vás samozřejmě sepsali.

Krátký seznam nejzajímavějších informací z druhé části preview:

  • první verze scénáře pro Mafii 2 vznikla již v roce 2003
  • vše ve městě má svou skutečnou předlohu (existuje databáze tisíce obrázků a fotografií budov, vozů, přístrojů, lidí i měst)
  • Empire City je 2x větší než Lost Heaven a má tedy rozlohu něco kolem 10ti mil čtverečních
  • celé město bude přístupné od začátku hry
  • venkov bude tentokrát o mnoho menší než v jedničce
  • město v Mafii 2 má mít celkem 20 čtvrtí a žádný motiv se nemá vyloženě opakovat
  • názvy některých čtvrtí (deset z celkových dvaceti): Southport, Oysterbay, Millville, Chinatown, Little Italy, Hunters, Greenfield, Kingston a Riverside a Sand Island
  • ve městě budete moci využívat taxíky, MHD apod.
  • policie bude v druhém díle benevolentnější a nebude honit za přestupky pouze vás
  • nebude od věci zastavit se občas na radnici a odložit tam jistou sumičku jako úplatek
  • přítomen bude nový způsob krytí s možností střílet naslepo
  • většina věcí ve městě bude zničitelná, proto vás bedny nebo tenké zdi před střelbou dlouho neochrání
  • Vito bude moci na nepřítele vzít a hodit téměř jakýkoli předmět, který unese
  • přestřelky v interiérech vidíte a konáte z pohledu nad levým nebo pravým (možno libovolně přepínat)
  • časem se vám do rukou dostanete MP, brokovnice, německý klenot MG42 nebo kulomet s dvojnožkou
  • kulky díky propracovanému enginu vykouzlí do skla pavučiny a výloha se rozsype až po několikáté ráně, každý objekt si „zapamatuje“ způsob destrukce, což ovlivní jeho animaci apod.
  • o pohyb lidského obličeje se postará zhruba 30 kostí
  • jednou z největších výsad enginu je bezpochyby plynulý přechod mezi interiérem a exteriérem
  • dočkáme se pravděpodobně i rozumnějšího rozmístění ukládacích pozic a to i mimo Vitův domov
  • k dosažení ultimátní atmosféry má podle všeho přispět i absence interface (zdraví, energie apod.)
  • v Mafii 2 se máme setkat také s rozmary počasí a ročních období, ne však flexibilně ve hře, nýbrž v souvislosti s dějem
  • ve hře se nemá nacházet snad jediný 2D objekt a i tráva bude šumět trojrozměrně
  • v případě Mafia 2 neexistuje žádná primární platforma
  • dialogy postav ve dvojce jsou daleko realističtější
  • vloni na jaře prodala dvoumilióntá kopie Mafie 1

Zdroj: TG